Стандард 8. 
ОЦЕЊИВАЊЕ И НАПРЕДОВАЊЕ СТУДЕНАТА
Током студирања,  сваки студент савлађује студијски програм полагањем испита, чиме стиче одређени  број ЕСПБ, у складу са дефинисаним студијским програмом. Број ЕСПБ за сваки појeдиначни предмет  утврђује се на основу радног оптерећења студента у савлађивању одређеног  предмета применом јединствене методологије високошколске установе за све  предмете. Успешност студената у савлађивању одређеног предмета континуирано се  прати током наставе и изражава се поенима. Максимални број поена који студент  може да оствари на предмету је 100. Студент стиче поене на предмету испуњавањем  предиспитних активности и полагањем завршног испита. Минималан број поена које  студент може да стекне испуњавањем предиспитних обавеза током наставе је 30, а  максимални 70, док остали број поена (до 100), студент стиче на самом завршном  испиту.
 Сваки појединачни предмет из студијског програма има прецизан, јасан и  објављен начин стицања поена. Начин стицања поена током извођења наставе  укључује број поена које студент стиче по основу сваке појединачне врсте  активности у оквиру предиспитних обавеза и полагањем завршног испита. Укупан  успех студента на предмету изражава се оценом од 5 (није положио) до 10  (одличан). Оцена студента је заснована на укупном броју поена које је студент  стекао испуњавањем предиспитних обавеза и полагањем испита, а према квалитету  стечених знања и вештина. 
 Студент може  приступити полагању завршног испита на одређеном предмету уколико је претходно  адекватно похађао  наставу и реализовао све предиспитне обавезе утврђене студијским програмом.  Начин полагања завршног испита за сваки од предмета дефинисан је студијским  програмом и приказан је у књизи предмета.
 Да би студент  положио предмет мора сакупити минимум 51 поен, при чему у оквиру предиспитних  активности, као и на завршном испиту, мора да освоји више од 50% поена  предвиђених за оцењивање предиспитних активности односно полагање испита.  Распоред свих облика оцењивања студената одређује се на почетку семестра и  објављује се студентима заједно са начином стицања поена.
 Током школске године одржавају се седнице Већа семестра Основних струковних  студија. Веће семестра чине декан, ресорни продекан, шефови катедри или  руководиоци предмета у одговарајућем семестру. Већем председава декан или члан  већа кога он одреди. Веће заседа једном недељно, у унапред одређеном термину.  Већу могу присуствовати и представници студената који слушају наставу у датом  семестру, а које делегирају студенти одговарајућег семестра. Веће разматра  питања од интереса за реализацију наставе, унапређење квалитета наставе и  реформе наставног плана и програма, разматра ефикасност студирања и квалитет  извођења наставног процеса, предлаже корективне мере у циљу унапређења  наставног процеса и разматра и припрема предлоге по питањима из свог делокруга  о којима одлучује Наставно-научно веће Факултета.
 Квалитет процене  обраде оцене и података о раду студената додатно се подиже спровођењем и  анализирањем тестова усвојеног знања (ретенције), који су обавезни за све  предмете током студија. Тестови се спроводе годину дана након одслушане  наставе.