Стандард 3.  ЦИЉЕВИ СТУДИЈСКОГ ПРОГРАМА 
Општи  циљ студијског програма је оспособљавање студената за самосталну  примену стеченог знања и  вештина на било ком пољу рада у домену фармацеутског  сектора, укључујући апотеку, болничку апотеку, велепродају, производњу и  консултантске услуге, а  све у складу са поштовањем правних, етичких и моралних  вредности односно принципа добре праксе.
Специфични циљеви  су следећи:
 
  - Усвајање знања о нормалној структури и биолошким  функцијама човековог организма (укључујући методе мерења и процене), разумевање  здравља и начина његовог промовисања
 
  - Усвајање знања о природном и насилном нарушавању грађе  и/или функције појединих органа, органских система или целокупног организма  човека и етиологији настанка поремећаја
 
  - Усвајање знања из области опште и специјалне фармакологије,  фармакокинетике и фармакодинамике
 
  - Усвајање знања о методама за испитивање улазних  сировина за производњу различитих фармацеутско-технолошких облика
 
  - Усвајање знања о различитим фармацеутско технолошким  облицима са специфичностима примене
 
  - Упознавање са принципима функционисања апотеке
 
  - Упознавање са лековитим биљкама, активним састојцима  лековитих биљака, фитопрепаратима и основним принципима фитотерапије
 
  - Усвајање знања о начинима праћења и пријаве нежељених  дејстава
 
  - Усвајање знања о примени лекова у клиничким условима,  као и праћењу могућих интеракција
 
  - Усвајање знања о примени лекова и фитопрепарата у  осетљивим групама (деца, стари, специфични пацијенти)
 
  - Усвајање знања о основним принципима исхране људи и  могућностима интеракције хране и лекова
 
  - Усвајање знања из деонтологије, етике и правне  одговорности 
 
  - Стицање вештине комуникације са пацијентом
 
  - Стицање способности за процену и коришћење стручних  података, континуирано учење и усавршавање у одабраном медицинском пољу.
 
 
Циљеви студијског  програма су у складу са основним задацима и циљевима Факултета медицинских  наука Универзитета у Крагујевцу.
 
  Циљеви су  ускађени са захтевима тржишта рада и дефинисаним Националним оквиром  квалификација. 
  
 		 |